Abang Nape Kacau Orang Tido

Hairi hilang dari hidupku. 11K Suka 32 Komentar.


Imgur Com Luxury Mansions Interior Luxury House Designs Luxury Homes Dream Houses

Macam manaler aku nak relaks kalau satu hari tu bos asyik panggil aku turun bilik dia.

Abang nape kacau orang tido. Namaku Jan bukan nama sebenar. Oke sanggat seram nak tunggu result keluar nie. Nak berceramah pulak dia----.

Arrghhbile dah syok cuti pastu kena keje lakbile ari Isnin mesti macam malas nak gi kejenape arrAri Isnin tak boring cume yang boring ialah diri aku sendiri kenape aku kena salahkan ari isninhee aku pun tak tauari Sabtu lepas aku gi KLCC nak ambik IC akutapi mamat tu tak pulangkan lagi IC aku. Happy kejap sebab sampai-sampai je Yam sampai melompat-lompat excited sebab tempat cantek. Btw ada tanya jgk nape xbgtau Nia awal2 dorang cakap risau Nia takut.

Masa ni abang aku nombor satu kita namakan as Mowgli umur 15 abang aku nombor dua Baloo umur 13 aku la Atoi 11 si kembar Tomato Timun 3 tahun. Mak pun ada cakap masa suruh Nia tido dalam bilik tu dia pn rasa xsedap hati masa bersihkan bilik tu sebab cam dh lama xde orang guna. Kacau orang tido orang tu baru nak pejam mata saya akan cepat-cepat gi korek mata korek idung dan lassst sekali korek mulut.

Tak tau lah nak kencing ke ape tetibe terbangun. Tepat pukul 4pagisy tesedar n tengok jamlepastu bila nak tido balikbunyi orang gelak punya la kuatdalam hatikuatnya diorang ni gelaklewat betol tidothen makin kuat gelaknyathen sy dengar elok2 gelak tukenapa pelik je cara die gelakthen tetibe dengar suara budak2 tu gelak sambil bukak pinturupanya diorang baru balik rumahthen sy terfikireh kalau diorang baru balikitu suara. Lelaki itu yang menyedarkan hidup perlu diteruskan walaupon dikecewakan hidup ini adil bagi manusia yang baik sepertiku.

Lepas rindu bau angin laut puas-puas. Sehari lepas baru pandai ikut abang saya panggil Ibu Hobi. Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada keluarga agama dan negara.

Kami semua berlapankiranya 2 orang untuk 1 bilik lah. Video TikTok dari jiwa_rider sopi_aziz. 3gaul belacan uh kasi sama rata letak ikan pulak.

Hidup macam orang kaya. 2bila tumisan tu dah perang letak belacan. So bayang la parents aku travel jauh dengan 3.

Arrghhbile dah syok cuti pastu kena keje lakbile ari Isnin mesti macam malas nak gi kejenape arrAri Isnin tak boring cume yang boring ialah diri aku sendiri kenape aku kena salahkan ari isninhee aku pun tak tauari Sabtu lepas aku gi KLCC nak ambik IC akutapi mamat tu tak pulangkan lagi IC akukentut arr nak buat harta kebetul-betul menyusahkan akutension punye. Posted by mamaqari comments 1 Bagi saya yang ada anak istimewa ni suka sangat dengan term anak syurga ni. Lagipun sebelum2 ni memang xde tetamu kena kacau Nia pun xpernah kena kacau sampai macam tu.

Semangat dan dorongan yang telah diberi padaku aku letakkan ia dalam hatiku ini. Kirekan semue yang cayang nak die ade. Kalau jumpa sepupu sebelah husband diorang suka panggil Aqeel dengan nama anak syurga instead of anak istimewa.

Penat dah saya kejut dari tadi. Cik Zarambut ni meme ambo nak simpan panje ginisene nak ikat. Zaman berchenta tu biasa laa.

Dengan dingin-dingin pokok buat bilik jadi sejuk dan nyaman. Mata merah tak la merah sangat. Doktor kata kandungan aku okay cuma uri kat bawah.

Dr nasihat aku banyakkan rehat dan kurangkan aktiviti keje yang lasak2. Bile cayang dengan die da contact-contactcayang rase die nie orang nye baek hati penyayang caring hormat pompan tak panas baran lembot KACAK dan boleh bimbing cayang. Ae bia lah janji tak kacau orang sudah.

Lepas seminggu kat sana pak cik ajak rayapan ke Edinburgh. Muke putih duduk mencangkung pandang je abang aku. Dalam hati suke laa.

Itu yang buat cayang sayang kat die tu. Aku ringkaskan sajalah kami masuk rumah tu dengan perasaan berbelah bahagi. Bilik pun dah tahap sorga.

Tak nak solat ke. Alhamdulillah kami dikelilingi oleh orang-orang yang penyayang dan setakat ni semuanya berpandangan positif terhadap anak kami. Hijau apa entahabang layan jejanji tak kacau orang.

Sebab dia check in pun pukul 3pm. Kini Kamal nama yang terpahat di hati ini. Asal nak cakap ae teruk giler die nie.

Ishhkalo describe lagi ni mau lena aku kat sini. Tido membadak sampai bengkak je keja aku. Sematkan agar aku dapat melupakan Hairi.

3 bilik dekat atas dan 1 bilik dekat bawah. Sekali lagi pengasas produk kosmetik Dato Aliff Syukri telah mendapat perhatian netizen kerana video yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dan Instagram baru-baru ini memperlihatkan dirinya membuat satu situasi perang di Palestin berlatarkan suara orang gelak ketawa. Rumah tu banglo 2 tingkat 4 bilik.

Aku tido sebelah abang. Suka hati saya lah nak bangun pukul berapa. Siang ker malam ker nampak sama jer.

Blog ini ditujukan khas buat permata hati kesayangan ibu Amin Mursyidi bin Mohamad Nazil. Orang lain pun berchenta jugak kan. Nak masuk api neraka ke tak solat.

18 tahun ke atas sahaja. 5pastu letak garam seclukup rasa. Kacau je lah orang nak tido.

Semoga apa yang ibu coretkan di sini akan menjadi kenangan terindah buat kita selamanya. Lama dah mengidam nak datang sini tapi sayang duit. Kisahnya bermula apabila pada suatu hari aku ingin jalan-jalan makan angin di pantai Jeram.

Aku toleh ke kanan aku nampak abang aku tido nyenyak jer tapi bile pandang ke kanan lagi aku nampak sosok nenek tua rambut panjang hitam. Berhampiran dengan Wet World kalau korang tahu la. 3 Sebelum tido biasenye aku or die akan call duluKadang-kadang kalau aku nak tido duluaku mesti cakapB nanti nak tido call cygDie pn jawabokPas2 pagi-pagi esok aku pn call dieB cakap b nak call cygtp xpunmood nak marah ajeDie pun jawabB da call la semalamcube tgk kat received call or missed callLepas letak telefon.

Keje nak tido jer. Owhhhh kalau Tak live korang nak tido. Aku ingin berkongsi kisah seram yang berlaku sewaktu aku dan keluarga menginap di apartment yang terletak di Jeram Selangor nama apartment terpaksa dirahsiakan.

So senang nak bleeding kalau aku lasak sangat. Mase tu cayang rase yang cayang jato ati dengan tak salah orang. Oke sementara tunggu short sem nie memang lah dok umah tak de buat ape kan.

Gembira suka pelik rimas takut semua ada. Dah elok sampai depan kelas pun boleh decide nak balik bilik tido. So citer nye dalam pukul 12 lebih camtu aku terbangun.

Untuk bahan-bahan yang mengandungi kandungan yang lebih dewasa unsur-unsur ganas seram dan seks yang tidak keterlaluan atau menyentuh unsur sensitif politik agama dan kebudayaan Sewaktu diperkenalkan terdapat empat klasifikasi 18 yang diiringi dua huruf yang melambangkan unsur filem tetapi dimansuhkan pada April 2010 atas arahan LPF. 6kecikkan apimasukkan kubistutup lauk tu kejap tunggu kejap sambil basuh pinggan mangkukD 7letak cili kat dalam lauk tu. Hopefully semuanya oke ye mak jemah.

Pastikan letak kat atas kuah dy. Kul730am dah siap2 g dewanibu jer leh masuktiket utk sorang jetapi pas bfast kami g jenguk leh jer nyelinap masuk dewan ikut pintu belakangtp dalia wat bising terpaksa lah kuar duk kat luar pun sama gakasik nak lari dan jalan kacau orang jual bungafinally bawa die rehat di bilik jersenangdan paling penting selamat ibu ayah die pun. Bunyi asal - Omeyyy.

Tapi cayang ragu-ragu jugak laa dengan. 4pastu letak air asam. Tapi this time memang plan otak seminit hari Rabu dalam pukul 11 booked hari Rabu gak checked in huhu.


Mobile Legends Bang Bang Apl Di Google Play


LihatTutupKomentar