Cerpen Abang Nak Manja Dengan Sayang

Dia ni girlfriend saya kalau awak nak tahu. Kasih abah yang abadi dan tiada tolak gantinya.


Cerpen Suami Manja Wattpad

Tak sempat buat susu baru.

Cerpen abang nak manja dengan sayang. Aku sering dibandingkan dengan. Di korek nyer lubang pantat aku dengan jarinya. Putri susahkan abang sebab Putri mula bercinta dengan Farhan.

Bau teh dengan sayang tak jauh beza kan Abang nak samakan saya dengan teh eh. Janganlah macam ni sayangabang bergurau je tadi. Betullah dia baru 17 tahun.

Novel kahwin ganti bab 20 cerpen cinta kahwin paksa dengan abang angkat founded in seattle 1981. Kemudian dikucup lembut sebelum dia bangun dan mencium dahi Zara lamaAir matanya jatuh membasahi wajah mulus itu. Sayang maafkan abang ya.

Abang guraulah sorang2. Mama kenal nama sayang dalam tu kemudian dia cerita dekat Allisya yang abang tak nak kahwin dengan Cerpen cinta kahwin paksa dengan abang angkat Founded in Seattle 1981. Aku seorang je asyik panggil dia sayang tapi dia pula panggil aku guna ayat awak saya.

Nanti jemputlah datang rumah Ujar Hazama dengan nada sarkastik. Abang nak minta maaf sayang sebab selama kita berkahwin abang tak pernah melayan Mia sebagai seorang isteri. Wanginya Teh Cameron Highland memang wangi ujar Syahira.

Tersesat Dan suara asing itu gelak. Mula menjelajah ker ass hole aku yang cute ni. Nora menarik muka masam dan mahu berlalu.

Tetapi bagi aku syurgaku adalah dari kasih abah. Aku dah cuba panggil dia panggilan abang tapi dia tak bagi sebab dia rasa macam aku ni adik dia pula nanti. Senyuman bahagia mula terbit di bibir Daniel.

Sambil jari nyer menjolok masuk ke dalam pantat aku ni. Kalau tak kerana Mama belum tentu Nadzmie akan pulang ke Malaysia. Sape yang kata.

Nak panggil dengan panggilan sayang tu takkan laa aku dulu yang mula. Abang sayang Dhini sangat-sangat abang kasih dan cintakan Dhini dan abang harap sangat yang Dhini akan benarkan abang untuk jaga sayang seumur hidup abangselagi abang bernafas abang takkan biarkan sesiapapun sakiti hati orang yang abang paling sayang ni. Mama sayang tersilap la tu kot sebab masa abang datang pinang sayang hari tuAkhmal tu datang serentak dengan abang tapi dia bukan datang pinang sayangdia datang nak minta kebenaran dengan parents sayang nak suruh sayang uruskan anak syarikatnya dekat alor setarAnd dia juga naikkan pangkat sayangItu ajeAnd lagi satu kita memang pernah.

Malam berselimut mendung tapi hujan tak jua turun hanya sesekali gemuruh petir yang menyapa dingindingin itu yang kurasa saat angin. Yang tak nak panggil suami aku dengan panggilan manja. Hurm tersesat pun boleh jadi satu isu untuk manusia bergelak ketawa.

Amani aka Amanina panggiilan manja dia dan saya. Abang tak bermaksud melukai hati sayang abg langsung tak berniat nak menduakan dan menyakiti awak Jawab suamiku sambil memelukku lebih erat lagi. Air aku pulak makin lama.

Sampai sekarang abang sedar abang dah jatuh cinta dengan orang tu. Terus terbuntang mata Arith mendengar kata-kata Hazama itu. Dahulu akulah anak kesayangan abah.

AKU SANGGUP WALAU KU TAK MAHU. Tapi kalau aku mesti dah menangis. Abang nak sayang yang panggilkan abang bisik Aizat lembut sambil mengusap-usap perut Syahira yang berusia 7 bulan itu.

Jan 02 2012 CERPENAKU CINTASAYANG DAN SUKA PADA DIA abang. Tangan Zara dibawa kedadanya. NADZMIE berlari keluar dari balai ketibaan.

Dia pun apa lagi. Hai selamat sejahtera kepada semua readers. Masa tu hanya satu je abang fikir.

Pulang ke Malaysia dan halang perkahwinan Putri. Abang bergurau aja jawab ku. Kalau itu boleh bahagiakan ZaraTapi abang nak Zara tahuSampai mati cinta abang akan ada untuk Zara.

Namun selepas kedua kakakku mengecapi kejayaan abah seakan2 menidakkan kehadiran aku. Sayang Abang Nama Pena. Dengan pantas Hairil menarik lengan isterinya.

Abang ni makin kita cakap wat sakit hati je. Abang juga tahu tentang hubungan cinta kamu berdua. Tak lalu makan dan tak rasa nak buat apa-apa pun.

Putri betul-betul menyusahkan abang. Part ni yang paling aku best. Cerpen.

Di jolok nyer ass hole aku dengan lidah nyer. Sampai berlumus muka abang aku. Adik nak dapatkan degree dulu pastu kerja pastu baru fikir pasal kawin Jawab Ayu adik Fendi.

Tapi nanti kalau ada lebih Mimi panggil Abang okay sambung Mimi dengan manjaTak apa. Nasib baiklah bilik ni agak gelap. Jangan cakap si Aril tu dah kemaruk nak cari lain pulak.

Abang haus niJanganlah bang tengok Amir ni tak cukup susu sebab habis dah abang hisap tadi. Air aku mula meleleh ker ass hole aku. Abang selalu kenakan Mia buli Mia sakitkan hati Mia suruh Mia tidur dekat lantai abang selalu kasar dengan sayang dan macam-macam lagi kesalahan abang buat dekat Mia.

Sayang Awak Encik UK. WenWen Orang tua kata syurga dibawah telapak kaki ibu. Masa abang tahu Putri nak berkahwin dengan Farhan abang jadi tak tentu hala.

2 minggu lagi saya dan dia akan bertunang. Belajar pun belum habis. Fendi ni pun satu nak suruh dia kawin awal apehal.

Dah plan awal adik abang ni Of course Dengan bangga Ayu menjawab. Hari ni didetik dan waktu nietergerak hati pulak. Nak dengar korang dua berdebat sampai ke subuh.

Sayang duk sini abang siapkan kerja jap Daniel menyuruh Nia duduk di atas ribaanya sementara dia buat kerja. Abang Man pun ikut gelak sekali. Sebab aku pernah tersesat dan terlepas story dan tak dapat nak hubungi siapa pun untuk tahu perkembangan news yang patut aku buat liputan itu.

Terkejut Ira Aizat tersenyum. Saya tahu dia dah ada Izzni walaupun Adli tak cakap saya tahu sebab saya pernah nampak gambar Izzni dalam laptop Adli. Abang nak Nia temankan abang kat sini pinta Daniel manja dan Nia terus mengangguk tanpa membantah.

Tak apa lahayang faham sayang hanya kata-kata itu yang keluar dari mulutku kerana akupun tak sanggup lagi untuk meneruskan kata-kataku. Silap hari bulan dia akan terus menginap di United Kingdom bersama bapanya. Penat dia mengucap maaf kepada orang yang dilanggarnya.

Dec 09 2014 Tak.


Peluang Kedua King Sakit Wattpad


LihatTutupKomentar