Cerpen Abang Tak Izinkan

Lepas daripada Fiya minta abang ceraikan Fiya abang terus fikir. Abang ada maruah jugak Ein takkan abang nak jadi dayus biarkan Kaseh tu duk papar gambar dedah sana dedah sini.


Love Makes Me Crazy Cerpen Suami Untuk Aku

Abang ingat lagi macam.

Cerpen abang tak izinkan. Ni yang buatkan Azra tak sabar nak kawin ni Azra membalas ceria dan Irfan tersenyum puas. Lepas ni kalau abang nak panggil saya sayang depan semua orang pun saya tak kisah. Tapi abang jangan la marah saya lagi.

Alhamdulillah Allah tak sia-siakan penantian abang selama ni. TakNaufal takkan ceraikan Durra. Abang tak sepatutnya buat Fiya macam tu.

Patutlah selama ni abang buat tak tahu dengan Sya. Saya tak patut rasa malu bila abang panggil saya sayang depan semua orang. Abang ni suami dia.

Saat ini tegas Syamir. Abang memang dah lama sukakan Riza sejak zaman sekolah lagi. Dinda pun tak nak segala makan minum abang tak dihalalkan oleh mama jadi Dinda tak minta dilepaskan tapi tolong fahami Dinda untuk kali ni saja.

Aku Akan Terus Mencintaimu. Nanti buat malu orang aje. Saat itu matanya amat sukar untuk dilelapkan.

Dah la tetamu datang tak buat air ini main arah-arah pula Ria membebel. Abang takkan ceraikan Yana Terus Hafiz memusingkan badan Yana ke arahnya dan bibir itu disentuh lembut. Kamu suka cerpen ini Share donk ke temanmu.

Maknanya undang-undang ni dikuatkuasakan saat ni ke soal Ain. Hati Maya sudah tidak dapat dibendung lagi. Macam ni lah isteri abangbisiknya lalu mecium dahiku.

Abang menyesal sangat sayang. Sanggup abang tutup klinik awal sebab nak melawat tapi masa tu Yasmeen tidur jadi abang tak dapat tengok muka Yasmeen Penat juga bila dengar mamat sengal ni panggil aku YasmeenYasmeen. Mama tak kira kamu kena kawin jugak dengan anak kawan mama ngan papa tu tegas suara Puan Sri Sarimah.

Tak payah bersayang-sayang dengan Sya Ujar Aisya yang sudah mulai tawar hati. Abang Aliyah setuju dengan permintaan Abang. Jangan diam aje Aku diam lagi.

Kalau kau nak kahwin jugak aku tak izinkan kau jejak rumah aku sampai bila-bila. Izinkan Dinda tinggal dengan keluarga Dinda. Maya memandang ke arah jam dinding di ruang tamu rumahnya.

Tapi abang suka saja dekat dia. Saya rasa tak sedap hati kalau abang marah saya tak bercakap dengan saya. Dalam hati abang hanya ada satu nama.

Abang izinkan Yana pergi tapi tidak melepaskan Yana. Izinkan Abang Nikah Satu Lagi Oktober 14 2010 Tinggalkan komen Sayang Abang minta izin untuk nikah sorang lagi Aliyah yang sedang melipat kain terdiam seketika. Merah padam wajah Dato Karim melepaskan kemarahannya.

Sekarang baru abang sedar Fiya. Zura harap abang tak main-main lagi Zuraabang serius lah ni. Dinda janji akan sentiasa menjaga nama baik abang sebagai suami Dinda yang sah Rayu Adinda.

Wajah mulus Durra Aisyah di pandang. Teratak pena 832 PM Cerpen. Zura janji setia kat abang sorang je tau Okey Zura janjikata ku sambil mengangkat tangan seakan berikrar.

Awak pun kena jadi isteri abang yang baik Ein. Aku hembus nafas dalam-dalam tak tau nak cakap apa. Kecut perut abang bila tahu Yasmeen sakit lepas tu.

Rupanya sebab kehadiran Wati. Mereka berdua pun pulang selepas Ain bersalaman dengan Ria. Abang sudah berfikir masak-masak.

Remuk hati seorang isteri dikala suami yang selama 10 tahun menjadi cinta agung dalam hidupnya akhirnya mengakui akan hubungan terlarang yang kini menjadi alunan hidupnya. Selalu abang cakap pada mama jodoh abang dengan Riza memang kuat. Cerpen Izinkan Aku Mencintainya merupakan cerita pendek karangan Linggom Nababan kamu dapat mengunjungi halaman khusus penulisnya untuk membaca cerpen cerpen terbaru buatannya.

Yang abang rasa bersalah sangat masa tu Fiya. Tubuh wanita itu dirapatkan ke dada. Rasa gelisah takut dan bimbang silih berganti.

Abang tak nak kahwin dia capai tangan aku. Sudah hampir 2 pagi. Abang yakin suatu hari Riza akan jadi milik abang juga.

Di Sini Aku Bercerita. Tidak mungkin dia lupa penampar sulung Pak Hisyam di pipinya kira-kira dua tahun lalu. Saya tak mahu la mamaMama tak boleh la nk paksa saya macam ni.

Abang ni marah Ria pada Zeck sebab mencubitnya. Dipeluk erat dengan cinta dan kasih sayang. Demi cintanya kepada Faliq Tiara sanggup lakukan apa sahaja.

Fatin tak boleh tolong Aiman diam. Dia pandang Jed yang tengah menatap skrin tablet sambil bersandar di atas katil. Sebab abang tak cintakan dia.

Abang yakin dengan keputusan abang jangan lupaAllah juga mengizinkan umatNya untuk menikah lagi coba sayang baca QSAn-Nisa3maka nikahilah prempuan lain yang kamu cintai satu dua tiga atau empatjadi tidak ada larangan kan sayangsuamiku menjelaskan ayat Al-Quran ttg poligami terhadapku. Abang kalau nak kahwin dua pergilah. Abang tak cintakan Syaza.

Izinkan Aku MencintaiMu cerpen SCM Music Player. Kalau Azra dah jadi isteri abang nanti abang akan jaga Azra elok2. Ya aku berjanji pada diriku akan mencintai suamiku sepenuh hatiku.

Dia tahu Aliyah bukan seorang yang panas baran. Aduhai penangan Qis gadis kelahiran Bumi Kenyalang benar-benar menjerat hatinya. Kita baru je bernikah.

Abang takkan izinkan apa2 pun sakiti Azra ucap Irfan ikhlas. Tapi Aliyah nak berjumpa dengan wanita tuLembut dan tenang sayup-sayup suara isterinya. Tolonglah kali ni saja.

Bila Yasmeen nasihatkan abang pasal adik abang tu lagilah buat abang suka kat Yasmeen. Kalau abang nak berbuka dengan keluarga baru abang tu silakan. Sungguh tidak kuduga inikah balasan yang kuterima atas setiap bibit cintaku padamu suami.

Saya yang mengada-ngada sebenarnya. Pantas Zeck mencubit Ria. Abang pun tak suka Ein berfacebook lagi kalau betul Ein cintakan abang.

Bermacam yang bermain di fikirannya dan kebanyakkan hanya yang buruk sahaja. Suara lembut milik Durra Aisyah meruntun hatinya. Kelakar betul dengan perangai Irfan ni.

Cinta kita bukan cinta terpaksa Ein. Abang tak izinkan Iman keluar Kaki Iman yang baru saja mahu melangkah ke arah bilik mandi terhenti. Mama pun tahu abang sukakan Riza sebab tu mama tak pernah paksa abang untuk kahwin.

Semut pun tak boleh gigit tegas Irfan dan Azra terus tergelak. Perempuan yang paling abang cintai. Tapi jangan bawak anak-anak Zara.

Walaupun tanpa restu ibu bapanya dia sanggup berkahwin dengan Faliq. Abang sayang Mia Cerpen. Sayang abang mintak maaf Sikitpun abang tak pernah cerita kat Sya tentang Wati.


Cerpen Docx 2 Pdf


LihatTutupKomentar