Abang Ok Tak Sy Layan Abamg

Tidak pernah dia layan saya semesra itu. Sha yang abang kenal tak macam ni.


Pin On Simpan Cepat

Layan rasa kembang lain mcm.

Abang ok tak sy layan abamg. Hati abang dah terpaut. ABANG JO TAK LAYAN ANWAR. Kemas katil sendiri dan macam2 abang kena buat sendiri.

Jeling jeling aku macam nak telan sebab aku solat pakai seluar jin dan tak tutup kepala baju lengan pendek lagi. Abang sayang adik bongsunya Nur MaryamLayaaannnhehe. Tu adik dia kotdah sebulan kawin baru sy tahu.

Aku masuk balik bilik aku nak siapkan kerja yang sikit lagi nak habis. Perempuan dia adik ipar sy umo 30thn sy pun pelik kenapa dia ckp camtu. Kalau tak lambat lah nak habiskan 28 episod.

Saya pun tak mampu gak bang hahaha. Bas bertolak dari Kelantan lebih kurang pukul 1030pm dan sampai ke KL lebih kurang pukul 530am. Sebab si Sudin ni tak berenti menghulur panadol tu aku pun ambik la.

Tak guna kalau ilmu tinggi sekali pun tapi kurang adab orang menyampah pun tak. Ok dari Stesen Bas Hentian Putra tu pulak gua perlu ke LRT PWTC. Mcm xleh tgk abg dia senang.

Tq krn sudh kn cite yg ni. Sy xsabar nk 2nggu crite bru knani. Saya panggil abang boleh tak.

Sebelum kantoi hampir selalu cakap dalam talian bersama abang angkatnya sangat mesra. Dia punya rasa xpanas xkebas tp mmg power. Rakyat lebih penting dari kuasa kata KM Sarawak.

Takde orang angkat tiba2 akak tu tukar cerita pulak dia nak minta duit. Lama xyah ckp la selagi mahu. Tapi sejak aku berkawan dengan abang abang tablig keterampilan aku dah ok siap pakai serban lagi.

Tangannya yang masih basah dengan kuah aku capai lantas ku cium memohon kemaafan darinya. Ok of course aku skip bila tiba part lawan-lawan. Mil sy okey tapi sbb mil asyik selalu kena cucuk ngn.

Tapi dia boleh pulak mesej kawan dia. Abang siasat la pasal dia dan abang dapat tahu dia kerja kat kilang tu. Saya telah terluka sewaktu awal kahwin sewaktu dia tinggal jauh dari saya dia tidak mesej or kol saya.

Sy dan somi ok tapi yg masalah nyer adik dia. Adik Ipar Macam Xsuka Tengok Abang Dia Bahagia. Sy bagi harga promosi bg 100 org terawal dan cara guna.

Untuk cerita 1 click disini Cerita start apabila gua sampai di Stesen Bas Hentian Putra Kuala Lumpur dari Kelantan. Kalau tak layan nampak kejamdah layan terlebih pulak. KAH KAH KAH.

Encarlitorocker sy panggil en. Abang tahu Sha tertekan tapi tolong jangan layan abang macam ni. Ishhabang ni balik-balik lah mau cayang adik alabucuk sikit ja bah di Sunday April 28 2013.

Ok lah abang abang dah pun memulakan kehidupan baru abang di asrama. Kalau suami pergi kerja dia asyik dok borak macam2 dgn saya. Kena basuh baju sendiri lipat baju sendiri gosok baju sendiri.

Gua yang dikatakan agak Jambu ala-ala K-Pop ni. Actually 12km la dik macam ni abang mana mampu. Kau tak payah lagi nak sibuk hal aku ucapku langsung tidak ku fikirkan perasaan Fiqri.

Abang dah 2 hari kita tak berskype bersembang gelak tawa di talian. Abih la camni skang rega umah zaman sy camni esok zaman anak2 sy tak tahulah berapa. Sy nak tanye lagi nidulu pernah tengok vcd cerita hantu gula2 ni kenapa sy panggil gula2 sbb atas bawah ade ikatan lagipon bunyinye tak seramtapi tak ingat tajuk ape cerita melayuade scene dimana gula2 ni masuk rumah then pergi dapur buat sepah makanan yang ade kat dapur dan gula2 tu mcm makan makanan yg ada kat dapur tu.

Dan dia layan saya baik. Saya sudah 9 tahun berumah tangga. Panadol tu aku letak atas meja.

Tapi kan gaya cakap orang jual insuran ni memang boleh cair beb. Dan bila bersama suami. SPK sebelah sana jual RM13Million.

So abang pura-pura kerja kat gerai Pak Dollah semata-mata nak ngorat dia. Saya cuma nak jumpa dgn abang mangkuk kejap. Abang simpan untuk belikan sayang dan Una hadiah ketika mana abang pulang di waktu petang Kala itu aku terus menerpa ke arah suamiku.

Cerita untuk hari ini dah le ye. Abang bosan hidup macam tu. Saya terbayangkan abang ipar sendiri.

Abang pernah dengar tak pasal insuran xxxxxx ni Ok saya dah ada insuran Ala abang dengar dulu10 minit je pun. Lebih kurang stengah jam kemudian tiba-tiba aku dengar suara lelaki menjerit ketakutan. Sy xtahu ape masalah adik dia.

Waktu tu aku darjah 4dari kmpung aku dibawa ke estate bila abah aku kawin lagimak aku dah meninggalini memang kesah benarbila da baca myfirsttime ni aku jadi teretarik nak kongsi cerita. 5 round xdak hal la kita rekemen member bos - Amer PJ Sy agen COD area KL Nak beli n try sekarang pon boleh wassup 0134842346 atau tinggal num kt komen nanti sy wassup secepat mungkin. Semua yang rapat dengan abang tak ikhlas.

Ingatan aku makin segar sejak terjebak dgn ruangan inirumah estet ni tak de bilikso kami tidur satu katilmalam tu aku cepat tidurkepenatan siang main bolaentah pukul berapa aku tejaga dan dengar. And one day abang jumpa Marina kat satu Restoren. Oleh yang demikian ada banyak scene lawan-lawan.

See i told you oredi riteorang sekarang ni aneh bin pelik binti ajaibtatau lah apa motif dianasib baik abang long pun tak layanOk selesai kesah. La ye walaupun kite sebaya. Tapi abang abang pati bulan pulak nak himpit himpit aku.

Abang ada banyak yang nak diceritkan dalam 2 hari ini sampai saya pun dah lupa yang mula dari mana dulu. Abang jaga diri bebaik ok jaga akhlak itu yang paling penting. Share to Twitter Share to Facebook.

Manalah abang tahu yang dia tu pun materialistic. Biarlah apa yang diorang nak kata ada kesayuaan pada suaranya. Ok la bang tanah luas mah.

Talian internet pun pandai merajuk. Tengok sikit-sikit je nak tahu siapa yang mati Bridal Mask cedera tak. Abang long kata ada akak tu nak pinjam fon untuk call seseorang tapi abang long tolong call kan untuk dia.

Ada 5 1 Bedroom 5 bathrooms lagipun bukan jauh sangat ngan bandar lebih kurang 10km je. Tak macam abang abang pati bulan dulu. Ok ni cerita aksi ditambah unsur percintaan.

Dia tumpang rumah kami sementara sampai bulan 9. Tapi lama lama ok. Dia tak boleh buang naluri tu tapi dia kata dia boleh cuba untuk bertahan.

Namun harini saya diuji bila tersuka abang suami saya yang baru balik dari oversea. Anyway cerita ni memang. Along bagi tau dompet dia hilang kat tempat kejebudak bertuah sebab itulah mama dok pok pek pok pek berpesan penaja patlima puluh kali tiap kali dia.

Selalu cerita Korea dalam 24 episod je atau kurang.


Rahsia Keluarga Bahagia Posts Facebook


LihatTutupKomentar