Ok Abang Nak Ape

Dia cakap dkt aku Malam ni kita balik jalan kaki eh dik motor abang eman rosak dekat tempat kerja Aku diam angguk je. I was five damn it.


It S Me Ms February 2011

Pggil je aku bob.

Ok abang nak ape. Cakap nak buai nak. Abang ingatkan nak pow duit ke ape rupanya nak tanya mana bengkel yang OK dekat sini. Ni dek disebabkan tanak membaca la punca dia dah termalu sendiri.

Ok abang Carra kita nie dah main untuk Liverpool sebanyak 737 perlawanan. Okkalau tak buat majlis tu ibu janji bagi hadiah ye. Abang tanya lah apa masalah kereta dia dia bagitau kereta dia overheat.

Dah jgn pggil aku abang bile mase mak ko beranakkan aku. Aku pun ok jom. Skg nak stat tnye la ek.

Taip pun malas ape lagi kalau buat. Dah try ikut tutorial yg akak buat kat blogspot tu tapi jadi yg mula je lepas tu dah tak faham nak kena buat apa pulak boleh tolong tak- hidayahyassins last blog Pulau Temasek Seberang Tambak Singapore -. Sekali kak ipar aku tepis abang aku peluk lagi dia tepis lagi sekali.

Saye ingat bile saye da duduk dengan mentua saye akan ok tak stressAbang ipar saye ni bile nampak saye je kekadang die macam tak suke dan menyampah kekadang die adelah cakap aduh semak lamaki dengan nada yang slow. Page utk mempromosi woksyop2 ank tempatan dan juga sharing tentang dunia automotive dan. Kenapa bawa motor malam-malam tak pasang lampu.

Sebab abang F ni abang Chiaki. Ok masa habis tuisyen turun mata aku melilau bawah blok E ada motor abang aku ke tidak. Maka wujudlah dialog-dialog sedemikian.

Dia Jangan mengada-ngadalah. Tengah syok drive tiba tiba kau tahu kereta tu lampu jadi malap radio tak boleh on tingkap tak boleh tutup. Sebenarnya takde ape nak cerita cuma biasalah isu2 yang sedang melanda Malaysia mahupun yang berlaku di luar sana.

Lain kali baca la manual. Ok abang tak paksa tapi kalau nak lock duduk placement terawal silakan lah kita tak tahu ape nak jadi next kan BOLEH PM KAT BAWAH NANTI SAYA BAGI LINK GROUP OK PESAN AWAL AWAL NI BARU SEHARI START NI BELUM 3 BULAN LAGI. Nak tanya sy nak jadikan template blog 3 layout.

Waktu aku taip cerita ni time aku baru bangun dari tidur time tu pukul 305 pg. Nor Hidayu Samsudin hahalayan sajaamboi alish nk manja dengan ibu waktu nie so adik x payah sibuk2 nk suh dukung ke ape keibu milik alish Nor Hafizah Mohd Samsudin biasa la anak2 dah manja yg kecik kalau terjaga kejap nak melekap sambil peluk. OK lepas maghrib nanti kita makan.

Sebab tu suami saya sgt happy bila balik kampung saya. Bayangkan aje lah 737 perlawanan kot. Abang aku jawab ok kau balik ikut Kuantan nanti singgah di bengkel akuTime ni dah senja cahaya matahari dah tak berapa nak nampak kau tahu.

Yg abang nak main dan sepahkan rumah okey. A post shared by Soulja Boy Drako souljaboy Soulja Boy came onto the rap scene in 2007 when his hit classic Crank Dat Soulja Boy went viral and clocked in at number 1 on the Hot Billboard 100 charts. Abang kan dah besartakleh la tetiap tahun nak watDah nak ada adik punTakpelah abang cakap nak hadiah ape nanti ibu cakap kat ayah.

Aq nak komen banyak takut salah sebab aq nie xda la tau sangat pasal Liverpool dulu dulu yela hidup pon baru lagi tapi rasanya Carra nie dah mula main since zaman Roy Evans jadik manager hingga la ke zaman BR. Lagi haru kalau orang2 kat rumah tu sikit pun x hargai kepenatan diorang. But between the introduction and enforcement of the code two Tarzan movies Tarzan the Ape Man 1932 and Tarzan and His Mate 1934 were released in which actress Maureen OSullivan wore skimpy bikini-like leather outfits.

Silakan la gelak sapa nak gelak. But between the introduction and enforcement of the code two Tarzan movies Tarzan the Ape Man 1932 and Tarzan and His Mate 1934 were released in which actress Maureen OSullivan wore skimpy bikini-like leather outfits. Ade seorang abang hensem ah ni ngah bawa motor pada waktu malam tapi tak buka lampu depan dan lampu belakang.

Lepak gelak dengan abang-abang saya sampai 34 pagi. Mentua saye ok je cume kadang kadang die ade mase masuk campur hal saye bile nak pindah laki nak kerje ape pon asik nak tentukan. Abg asal mane ape hobi abg abg keje ape.

Saya la dok rumah tu boringnya nak buat ape tak tau. Ape lagi terus dia tidur peluk bini dia. Dua hari lepas aku pergi ke ayer hitam dekat johor untuk ke.

Bila aku bangun ja aku terus terfikir nak tulis cerita balik tentang ape yang terjadi pada aku time cuti ni. Semalam masa abang on the way balik dari appointment dekat Batu Caves ada sorang brader ni tahan motor abang dekat area Sungai Choh. 3233 likes 99 talking about this.

Nak mee goreng yang basah tu yamee dia tak mo panjang-panjangkerat 3 cm abang nak 23 urat jer. Mau tak setia abang kita nie kan. Tiba-tiba kak ipar aku bangun dengan mata tertutup sambil mengilai-gilai.

Tiba-tiba dari celah mana abang aku cakap Jom. Takkan nak tgk carry forward berjuta baru nak register hehe ok abang tak paksa tapi kalau nak lock duduk placement terawal silakan lah kita tak tahu ape nak jadi next kan boleh pm kat bawah nanti saya bagi link group ok pesan awal awal ni baru sehari start ni belum 3 bulan lagi. Film historian Bruce Goldstein described her clothes in the first film as Its a loincloth open up the side.

Cuti sekolah pun tak lama lagi hujung bulan 5 dan cadang nak balik kampung merehatkan fikiran dan badan yg letih ini atau pun bercuti ditempat yang. Ok aku sorang budak yg baru saja lepas ambil spm. Lagi dikomen masak x sedap.

Nak bersembang macam tak best. Okkalau tak buat majlis tu ibu janji bagi hadiah ye. Ok abang malas nak taip dah lepas tengah hari punye.

Ok la tu bang. Semasa abang aku nak sambung tidur abang aku pulak dengar benda mengilai sayup-sayup jee dekat telinga dia. Abang F nak buat ape.

So tgh bercuti la sekarang. Azman Ishak 19032013 Dashboard Alza Meter Produa Produa Alza Trip-A Meter Dashboard Alza 43. Bukan nak puji ke cakap terima kasih basuhkan baju ke cium peluk wife tu sbb dah siapkan sarapan ke.

Si abang hensem ni kena la tahan ngan pakcik polis pp misai ala-ala abg agalak. Saya ni byk cakap cuba nak sembang timbulkan any topic tapi macam tak menarik perhatian diorang. Ala Chiaki bagi abang pegang dulu.

I was five and I know nothing. Suami saya sangat rapat dengan ibu bapa saya. Kalau macam tu maknanya abang F boleh pegang.

Semalam dia conteng kusyen meja kerusi IKEA ok. Aku tanya tapi kenapa abang F nak pegang flower Chiaki. Aku pun call abang aku lagi.

Itu la orang kata kalau tak pandai tanye kalau tak tahu. Since then hes gone on to do a number of things as an entrepreneur. Bakpo bowok motor male-male tok pase lapu.

Abang kan dah besartakleh la tetiap tahun nak watDah nak ada adik punTakpelah abang cakap nak hadiah ape nanti ibu cakap kat ayah. Film historian Bruce Goldstein described her clothes in the first film as Its a loincloth open up the side.


Herba Teruna Home Facebook


LihatTutupKomentar